method mixek, liquidek, csalik és adalék anyagok

Marosi Peti versenybeszámolója az MD Kupáról !

M D Kupa  Moby Fekete Tó 2017.04.30.

Benyus Laci szervezésében vettünk részt a mai napon ezen a 6órás versenyen.

26Fős mezőnyben, 2szektorban ültünk le a pecára.

Húzni tudni kell! Lehetne a mottója ennek a versenynek is, ugyanis nekem az 5-ös, Józsinak pedig a 6-os helyet sikerült kihúznia.

Nem elég hogy messze vagyunk a favorit szélső helyektől, még egymással is konkurálnunk kellene.

Mindet gyakoroltunk a csütörtöki teszt pecán, de a helyhúzást nem. Ez meg is látszott.

Egyéni verseny ellenére, ha már egymás mellé húztunk, valahogy meg kellett oldanunk, hogy legalább egymással ne versenyezzünk. Józsi bevállalta, hogy ezúttal az én pecámat segíti, hisz a versenysorozat összetettjéhez nekem kellene minél kevesebb pontot gyűjtenem, illetve tisztában voltunk vele, hogy a szélső helyekkel felvenni a versenyt nem tudjuk, Viszont egyikünk a szektor 2-3-ra odaérhet.

30perc etetési idő állt rendelkezésre. Megegyeztünk, hogy létre hozunk egy közös etetést egy 30m-es távon, majd én még egyet 10-12m-en. Amik a teszt napon is működtek.

Pellettel-csontival-kukoricával dúsított etetés csináltunk. Etetőanyagnak mindkettőnknél készen állt a Krill-Fruit Cloudy, és a G-Betain Cloudy. Valamint mikro pellet.

9-kor dudaszóra a 30m-en kezdtünk mindketten, mivel azt a távot etettük meg elsőnek. A rövidre pedig elkezdtem a csúzlis ráetetést. Az első pár dobás után mivel kapásunk nem volt, váltottam rövidre oldalkosárral. Nincs kapásom, de Józsi lefogja az első pontyot 30-ról. Azonnal visszaváltok. A krill-es kajával meg is jön az első kapás. Le is akad a hal. A fene egye meg. Ez aztán a jó kezdés. A következő kapás meg nem akad meg. Ez szuper! A harmadik végre megvan. Eltelt egy óra, a szélén sorban fogják a pontyokat, én meg végre megfogom az első halam. Lehet zárkózni. Józsi fog még egy pontyot. Mivel rövidről egyetlen kapást sem tudok elérni sem methodon, sem oldalkosáron, ekkor hozunk egy közös döntést, hogy a 30-as távot fogjuk erőltetni. De mivel ott sincs nagy hal dömping, Józsi csak ütemesen ráetet a helyre, én pedig megpróbálom leszedni róla a halat, ami ott van. Józsi közben váltott dobásokkal elkezd bentre horgászni. Egy dobás 30-ra etetésként, 1pedig methoddal bentre 100m fölé.

Fél időben mindössze 3pontyot tudok méretni. 8,4kg súlyban. A szélével nem tudjuk a versenyt felvenni.

Józsinak 7,6kg hala van.

Mivel az a kevés kapás ami volt, sincs már, a ráetetés mellett döntünk. Mindössze 3-3 gyors dobás. Etetés után rápróbálok a rövid távra amit  folyamatosan csúzliztam. Jön is egy kapás, de a megakasztott hal rögtön akadót fog. Rádobok ismét, persze már nincs kapás. Nem tudom mi van előttem a vízben, de ez már a második leakadásom. Ekkor döntök úgy hogy végleg feladom a rövid pecámat. Csak a 30-as távra koncentrálok. G-Betain kajára váltok

. Mehet be 30-ra. 5 percre lecsavarja egy szép 5 és feles tükrös.

Következő dobás, megint 5perc, és egy 3-as ponty kéri e la csalit.

Józsi közben 100m-ről megfogja a verseny legnagyobb halát egy 6,5kg-os pontyot.

Újat dobok. Ahogy beérkezik fenékre a kosár, azonnal eltekeri. 2-es tőponty. Na végre elkaptam a fonalat. Következő dobásra ismét kapás. Persze félúton leakad. Ennyi volt a nagy csoda. Eltűntek a halak. Ezután hiába erőltettem bármit, egy kárászon kívül nem volt több kapás az etetésen. Később beljebbről az etetés mögött kb 10m-el még elcsíptem egy pontyot, és ennyi.

Józsinak még bentről jött két ponty, és egy kárász.

Nekem összesen 22,8kg lett a végeredmény

A szektor szélén lévő két hellyel nem tudtam felvenni a versenyt, de egy szektor 3, összetett 5-helyre elég lett a fogásom.

Ez most egyedül nem jött volna össze, ez csapat munka volt. Köszönet ezért Józsinak, és ha fordított lesz egyszer a helyzet, rám ugyanígy számíthatsz!

És köszönet az Atomix-nek is! Jól működtek a kaják!

Józsi pedig elhozta a legnagyobb hal díjat.

Azt hiszem kihoztuk a helyből a maximumot.

Ennyi jutott nekünk a mai nap! Jövő héten újra verseny!

Józsi Bakonycsernyére, én pedig a Csendespartra látogatok el!